onsdag 3 augusti 2011

Vitt och glas....


De här sakerna älskar jag, loppisfynd,
den vita ljusstaken finns på Skumpa & Spaljé
även odlingsklockan...
Oljelamp flaskorna fick jag av en vän,
inköpta på Granit, så snygga....


Idag har det varit lite jobb, sedan en stund på stranden med mannen.
på kvällen har vi bara myst ute på altanen,
Vilket väder......Jag har bara suttit och njutit i solstolen....
Imorgon jobbar jag sedan blir det en liten semestertripp till stugan,
Nu är stugan helt klar, nu är dags att inreda...

Så nu är det Liselottes helg att jobba...
Nu har vi lite rea/erbjudande i butiken, titta gärna in.

Helena

2 kommentarer:

  1. Hej! Hade ingen aning om att det är du som har Skumpa & Spaljé! hoppas det går bra för er! Var har ni stuga? Må väl! Kram!

    SvaraRadera
  2. Hej på dig, ja jag är en Skumpa och det är jätteroligt och det rullar på bra. Stugan ligger i Kärradal i Varberg...Hoppas det är bra med dig

    Kram Helena.

    SvaraRadera