måndag 5 september 2011

Hemmafix....


Vilken härlig dag...
Semester från jobbet i Lund...
Lite fix med Skumpa & Spaljé...
Gick upp tidigt, städade hela huset...
Strosade runt med kaffekoppen, bara jag hemma...
Och äntligen hade jag lust med ett hemma projekt.
Min nya tavla som skall hänga i trappan,
och den blev klar.
Det blev en stor tavla med härliga inspirations bilder,
faktiskt häftade med svart el tejp....
Mannen undrade lite!!!!!!
Kan jag också få hänga upp en med bara golfbilder....
vad tror ni jag svarade....

Finns på Skumpa och Spaljé

Och till slut hamnade betonglampan på plats,
med en grå lampskärm....

Kram Helena....

4 kommentarer:

  1. Ser fint ut! Jag brukar också sätta upp sånt här och där hemma :-)

    Kram Elina

    SvaraRadera
  2. Vilken bra idé o snyggt!

    KRAM Jill

    SvaraRadera
  3. ha ha de roliga dem där männen!!!
    Min j har precis svurit medan han fick hänga upp en lampa..

    Kram

    SvaraRadera
  4. vilket fint moodboard, och smart idé det är med eltejp :)ha en fin kväll! annie

    SvaraRadera