söndag 15 januari 2012

Njutning....

Kommer hem efter en helt fantastisk massage
på Trivas i Råå...
Vilka spänningar man känner att man har....
Ja vad njuter man mer av...
Jo god mat, ett gott glas vin, blommor...
sitt hem och trädgård, familjen, vännerna...
och faktiskt sitt jobb Skumpa & Spaljé
Satt och läste den nya Allt om trädgård,
och där spirade det minsann vår....
det kan man också njuta av...
Lökar, kvistar, växter och trender 2012.

Nu laddar jag och Liselotte för Stockholm,
Formexmässan, trender 2012, gå en dag på stan,
äta något gott, och ett glas vin till det...
VI SKALL NJUTA....

 Ha en skön söndagskväll, Helena.

4 kommentarer:

  1. Urläcker bild!Hoppas ni får en fin tripp till Formex, själv missar jag både Formex o min favvo Formland.

    SvaraRadera
  2. Låter härligt!

    Du undrar vart jag kommer i från. Jo jag kommer ifrån Horred!
    kram kram Anna

    SvaraRadera
  3. Hejsan....

    Ville bara tala om att ni nu finnspå min blogg under inspirerande bloggar

    Kram

    Kerstin

    SvaraRadera
  4. Jättefin blogg du har.
    Ha så kul på Formex, det tänker jag och min syster oxå ha!
    Kram Linda

    SvaraRadera