måndag 2 april 2012

Trädgårdstips...

Denna fantastiska blomma

Den rekommenderar jag stort.....
stående bland grönska....
många tillsammans...
Vita....
Lila...

Denna Bowlvasen finns i butiken

Och bara plocka in sätta i en vas...
det är så effektfullt....
Jag ångrar att jag inte planterade mer förr året.


Åååå... vad jag längtar till de blomstrar ute i trädgården...
Nu blir det en runda med lillkillen...
det skall shoppas och så skall han köra sin första körlektion...
Hoppas ni har en fortsatt bra dag...

Kram Helena.


2 kommentarer:

  1. Å, så vackert!!!!!!

    Tack för hälsningen hos mig, man kan inte köpa tofsäggen men jag har lagt ut steg för steg bilder om du är intresserad!

    Ha en riktigt fin påsk!

    STOR KRAM
    Hanna

    SvaraRadera
  2. åh ...nu ångrar jag också .....har alldeles för få på landet


    Kram Pernilla på Piazzan

    SvaraRadera