söndag 20 maj 2012

Varma vindar....



Och solsken....
Vilken härlig helg det har varit....
Så här fint hade min syster gjort i ett av sovrummen..
En gammal pinnstol, och en mårbackapelargon...
I like....


Vi har varit uppe i sommarstugan och njutit...
Nu börjar det formas...
den nya altanen är klar....
blommor är planterade....
och korgstolarna har åkt ut.....
Här är en ny favoritplats precis utanför vår nya stuga...
där jag och min syster och våra män har fått varsitt sovrum....

Den nya altanen, korg från Skumpa & Spaljé....

Varberg är en härlig sommarstad....
så vår stuga är en härlig samlingsplats....
Ungdomaran har kommit hem efter en utekväll i Varberg...
Ni må tro att både jag och min syster använde den flitigt även när vi var i deras ålder....

Nu hoppas jag att Liselotte också haft det skönt på sitt paradis...

För nu är det en intensiv och rolig vecka framför oss...

Imorgon sticker jag själv på leverantörsbesök...
Handla in nya varor till hösten...

Kram på er Helena


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar