söndag 27 januari 2013

Det här är riktigt snyggt...



Tycker jag...

Vilhelm Lauritzen, desk Lamp for Louis Poulsen, 1930s.

✭


Och lite av detta stuket kommer att komma in i butiken...
i alla fall som bordslampan....


TOM DIXON


Den där lyktan är så fin...
Har inte sett den i verkligheten, men skulle faktiskt nog tänka mig den...
All den här söndagsinspirationen fick jag på Jennifers pinterest idag...
Titta gärna in hos henne....

Ja vad har hänt annars idag...
Jo idag har jag faktiskt varit och tittat på ett spännande projekt...
En lägenhet som skall renoveras i ett gammalt hus...
Tankarna har kommit att kanske hitta något annat boende..
Men bara tankar än så länge...
och då måste man åka runt lite och titta..
Och ABSOLUT var det något, kommer säkert bli hur bra som helst...
Så kanske???
Men det är lite med ritningar och annat smått och gott som inte var klart,
plus att det fanns andra som också är med på tåget....

Men den där känslan, ja här skulle jag nog trivas kom i alla fall..
Och att få vara delaktig i renoveringen, häftigt....
Nu får mannen åka med och titta så får vi se vad som händer...

Spännande!!!!

Sedan blev det en god söndagsmiddag hos svärmor,
och nu skall jag snart slänga mig i soffan och titta på en film..

Ja så har denna helg gått.

Kram Helena.


2 kommentarer:

  1. åh. ja. skitfint. metall. mums.
    tack snälla :-)!
    du fick mitt mejl väl? löste det sig?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja tack för mailet, skall ta det i veckan, hör av mig om tävling... Kram Helena

      Radera