onsdag 13 februari 2013

Idag har jag...





Bakat


Méchant Design: photography by Hannas Form


Till morgondagen...
Vi får ha lite god fika...
När det är Alla Hjärtans Dag...

Det blev en kladd kaka, och så har jag tryckt små hjärtan...
och sedan skall det toppas med färska jordgubbar och vit choklad...
det skall nog smakas...

Bilden hitta jag på pinterest, visst är äggfacket häftigt...
Även den med alla skärbrädorna..
och faktiskt har vi nästan likadana i butiken,
jag får nog köpa med mig en hem, så fint att ställa mot köksväggen.


Antique French cutting boards


Nej nu skall jag snart hoppa ner i soffan,
Mästarkockarna och Mia på Grötö...

Ha nu en trevlig kväll...
Kram Helena

Förresten imorgon finns det många fina buketter i butiken..
som du kanske vill överraska någon med.
Välkomna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar