fredag 1 mars 2013

Hem ljuva hemma!

 
Bloggvikarien är på plats igen
 
och jag är nöjd och glad över att vara hemma.
Solen och den blå himlen har jag tagit med mig hem från den plats där det finns i överflöd.
 
Var så goda!
 
Väl hemma upptäcker jag att något är annorlunda.
 Det är ljust ute när jag vaknar på morgonen.
Och igår var det inte helt mörkt när jag stängde butiken för dagen.
 

Vintergäck och <3
 
Årets första vintergäcken har tittat upp i rabatten.
Och solens strålar letar sig igenom de vintersmutsiga fönsterna.
WOW!
Bara det...
 
Idag är det mars. Idag börjar våren. Idag är det gott att vara hemma.
 
Ha en fin fredag!!!
Allihop!
                                                                                        hälsar Liselotte
 
 
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar