onsdag 24 april 2013

En dag hemma....



Med ett spännande möte...
det känns spännande,
 men samtidigt
en liten rädsla...








Men en dag kanske det blir verklighet...
Nog med det, jag berättar mer en annan gång...

Idag blev det lite foto från mitt kära hem...
det är så härligt att gå hemma och inte skall iväg på något...

Dessa stunder är så betydelsefulla 
nu när man är egen företagare...
Det är något som jag och Liselotte värdesätter mycket...

Men i morgon laddar jag och Liselotte för en heldag i butiken...
för i morgon kväll blir det inspirationskväll i blomsterbindning i butiken...
för nio förväntansfulla tjejer...

Och sedan på fredag blir det en sväng ner till kolonin...
nu börjar det....

Hoppas ni själva har haft en härlig onsdag...
nej nu skall jag ner och titta på trädgårdsonsdag...
man kanske kan få några goda tips.

Kram Helena.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar