fredag 18 oktober 2013

Idag har jag fått tittat på något....




Som jag verkligen skulle tänka mig att flytta till...
Och Micke med...
Ja, nu är det bara att invänta ett möte då en del beslut skall tas...
JAG HOPPPAS...




Nu går jag på lite semester sedan är det Liselottes tur...
Vi laddar inför julen...

Igår satt vi och bestämde oss hur vår julbutik skall se ut...
Och vi fick nog till det...
Men det avslöjar jag inte än...

När det gäller temakvällar i butiken...
 få inspiration, kanske göra något vackert till jul eller advent...
Så får ni höra av er om ni är ett gäng...
det börjar bokas...

Boka in den 23-24 november då är det gamla Kassans julmarknad...
Men innan det kommer det nog hända saker i butiken...
när det gäller jul...

Men först kan vi väl njuta av hösten...
som jag skall göra nu i en ca vecka...
Träffa familjen, spa och bara vara står på schemat...

Så här kanske inte det händer så mycket...
men ni kan följa mig och Skumpa på instagram, skumpahelena...

Ha en skön helg kram Helena.  




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar