söndag 3 november 2013

Söndag eftermiddag...

 
 
 
 
Alldeles tyst i huset...
En kopp kaffe...
Och en stund bland all inspiration...
Tankarna tänker faktiskt jul...
Och lite goda idéer till butiken inför julen...
jag hoppas det kan bli bra... 
 
Får nog skriva ner dem...
Men här kommer det lite tips hur man kan pryda sin vägg...
det här tilltalar mig, och det vänstra trycket finns i butiken
 
Only as...
Forever Love ❥
Och så färgerna...
 
Svart
Vitt
Brunt
stylish white pillar candles ❥
En del av storlekarna har vi butiken.

 
Och tänk nu när jag tänker jul...
Så här många ljus på bordet...
 
Vita
Olika storlekar
Njutbart...

❥
Bilder från pinterest
Och varför inte en sådan här stor lampa över bordet...
Till veckan är det en nyhet i butiken...
 
Fått tag på tre nästan exakt sådana här lampor...
 
Roligt med nyheter...
 
Ja nu blev det lite blandad kompott...
Snart skall jag fixa ordning mig...
 bjuden på middag i kväll...
med goda vänner...
 
Så mysigt, en söndagskväll...
 
Hoppas ni själva har haft en bra helg...
Den här veckan lovar jag lite bilder från butiken...
 
Kram Helena
 
 
 
 

2 kommentarer:

  1. Åh kul att jag hittade er blogg! Den här måste jag följa!

    /Petra

    SvaraRadera
    Svar
    1. Så trevligt, du är så välkommen kram Helena

      Radera