måndag 24 oktober 2011

Lite på hemmafronten....

Mitt hemmakontor...

Att sitta bara med en kopp kaffe...
titta i en härlig tidning...
eller sitta med en vän, familjemedlem
eller helt ensam, med något gott till...
det är ljuvligt....
Citat kommer från en helt underbar bok
som jag fick i present...
Cupcakes, kakor och cheesecakes...
Vilka bilder, och vilka bakverk....

Köpt hemma lite nya myrsine, olvonkvistar....

Ja vad har hänt annars....
Jo vi har fått fint på lagret....
och här hemma har det också blivit städat...
En fika med Oskar..
men det blev ingen kaka från boken utan en köpekaka
Det är så mysigt att fika, att bara få sitta ner och snacka lite...
Sedan var jag hyrde mig tre drama filmer som jag tänkte hinna med på en vecka.

Ha en skön vecka, Helena.

2 kommentarer:

  1. Hejsan!
    Vad mysigt det lät. Fika och dramafilmer, att se helt i lugn o ro kan jag tänka mig :).
    Tack för hälsningen!
    Kram/Jennifer

    SvaraRadera
  2. Hej, Min egen snickare har gjort den fina star för mig, Så jag har bara 1 :)

    Ha det så bra:Kram

    SvaraRadera