måndag 7 november 2011

Vinställ, och glas......

Gammalt vinställ, odlingsklockor,myrten finns i butiken...

Idag har det varit mycket planering...
Temakväll imorgon...
Hur skall vårt skyltfönster se ut till jul....
Hur skall vi forma butiken....
Företagsträffar nu på torsdag och tisdag nästa vecka...
Julmarknaderna vi skall stå på...
ja det är mycket men jätteroligt....spännande....

Idag har jag också hunnit med en runda på Ikea...
men där fick jag ingen aha upplevelse när det gäller julen....
 Nu kan ni gilla oss på Facebook också...

 Nu skall jag ta mig en god kopp kaffe..
och småtitta lite på fotbollsgalan...

Kram på er.....Helena.


1 kommentar:

  1. Mycket på gång nu... :) Härligt!
    Och så kommer jag på hur mycket jag saknar min jättestora myrten so jag hade...den fick tyvärr någon sjuka så den rök... Men jag var stolt över att jag inte hade ihjäl den av uttorkning...;)Att ha en myrten är som att vårda ett barn.

    Ha det gott! kraxar Emelie

    SvaraRadera