tisdag 14 februari 2012

Nu vet jag inte vad som har hänt....


Nu kan man inte se de gamla inläggen i bloggen...
kan någon hjälpa mig.....
Kan inte spara redigerade bilder och ladda upp...
man blir tokig....
Men när jag kom hem blev jag överraskad...
med Oskars korv stroganoff.....
blommor på bordet och en god flaska vin...
Det är så härligt att bli överraskad, tack alla mina tre män...
Jag skall försöka fixa det här med bloggen...
Kram Helena.

Ha en trevlig Alla Hjärtans kväll....
Det blev tre lyckliga vinnare av lotteriet som har varit i butiken...
som får njuta av en bukett på middagsbordet i kväll...
Nästa aktivitet på Skumpa & Spaljé är...
KUNDKVÄLL DEN 1 MARS, VÄLKOMNA.
De gamla inläggen ligger under ÄLDRE INLÄGG...

2 kommentarer:

  1. Vilken härlig överraskning du fick igår.

    Trist med bilder och strul med bloggen, det löser sig säkert snart.

    Vad härligt att kunna glädja tre kunder extra mycket, det som vann blommor var säkert jätteglad och nöjda. Både av att ha vunnit och av att få så vackert pris!

    Ha en bra onsdag!

    SvaraRadera
  2. Vilken fin överraskning! Hoppas att allt är bra?

    Ha en fin dag.

    SvaraRadera