söndag 9 september 2012

Mina funderingar....

 
 
 
 
 
På allt mellan himmel och jord....
Göra om här hemma lite...
mina tankar....
Samtidigt stora barn skall man hitta sig något annat...
Var?Hur?När?
 
Åter en bild från Pinterest....
Fiskbensparkett, ursnyggt....
Gamla element, ursnyggt, det har jag idag...
Bokhyllor så där på helväggar, snyggt....
 
 
Pinned Image
 
Tidningar travade på golvet..
Snyggt, men praktiskt????
Svart, vitt, brunt ja I LIKE IT
Gammal charm, älskar jag i hop med det råa...
Så nu när man bor i ett gammalt hus, med skavanker...
men detaljer, så blir det nog något åt det framtiden också...
Men än så länge bor vi kvar i vårt kära gamla hus....
 
Lite info om butiken...
Imorgon öppnar vi upp måndagar också, Välkomna.
I oktober är det inplanerat två roliga projekt...
Handlar om Inredning och smycken...
Så fort vi har all info, berättar vi här bå bloggen, och hemsidan.
Nu har mannen gjort klart lite nya hyllplan till butiken...
kommer på plats imorgon, skall bli roligt att fixa till det...
 
Nu får ni ha en trevlig söndag...
Nu skall det fixas
Chevretoast
Kotletter med katareller
och sedan avslutar vi söndagsmiddagen med
äppelpaj, för vad mycket äpplen man har...
 
Kram Helena.
 
 
 
 


1 kommentar:

  1. Man måste bara älska Pinterest, eller hur? Supersnygga bilder, jag drömmer om allt jag ska göra när min vilda treåring har lugnat ner sig... ;) Kram Hanna

    SvaraRadera