måndag 26 november 2012

Ja då var det dags....



Att göra lite adventsmys i fönstren,
och på ytterdörren.
och min favorit är ene kransen,
Liselotte beställde hem varsin stor,
det blev så fint...


Vas, krukor, blommor och kransar finns att köpa på Skumpa & Spaljé


Så här tidig brukar jag inte vara...
men så är det gjort,
för nu är det mycket som händer...

Imorgon har vi Adventsmys i butiken,
så idag har jag förberett en soppa,
som vi skall bjuda på.

Och Liselotte har börjat förbereda i butiken,
för lite mys...

Hoppas ni själva får en härlig måndagskväll,
 för mig blir det nog en liten tur upp till Väla ikväll,
lite ärenden som skall göras.
det är inget ställe som jag gillar precis...
Men, men så får det bli...
Annars kommer julklappsinköpen inhandlas i Landskrona,
nära och bra och ingen stress, det gillar jag.

Kram Helena.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar