söndag 17 februari 2013

Söndagshälsning....

 
 
 
 
Från Skumpa & Spaljé
 
 
 
 
Hoppas ni har haft en fin helg...
Helt ok helg för mig....
Avslutar helgen med
 loppisbesök och en söndagsfika ihop med en vän...
Min kollega har du nog väldigt skönt tror jag...
 
Det var några dagar sedan jag bloggade...
ni får ursäkta mig att det inte blir lika ofta,
men ni kan följa oss/mig på Instagram om ni vill.
 
Förresten blir det lite loppis i butiken den 6/4,
men innan dess skall vi fira när Kungen kommer den 20/3
med pompa och ståt....
Och innan det blir det ju påsk också...
Men nu är det februari, och fortfarande väntar vi in nya varor...
men imorgon skyltar jag om...
roligt med förändringar...
 
Som i fredags fick jag ett samtal, om en mycket trevlig händelse,
blev så glad...
jag berättar mer om allt, faller på plats.
 
Nej nu får jag fixa ordning mig,
ha en fin söndag..
Kram Helena.
 
 
 

1 kommentar:

  1. Kul när det händer nya spännande saker! Ser fram emot att få höra mer....

    Jag har en liten överrsakning till dig på min blogg i dagens inlägg!

    Fortsatt mysig söndag till dig,
    Kram Annette

    SvaraRadera