måndag 18 mars 2013

Nu vill vi...




Marknadsföra en tjej som också har vågat....


bathroom perfection


och har öppnat en shop, http://jlevau-shop.se

jag står för okomplicerat, naturligt, kvalitet och design och mina handplockade produkter följer samma spår.
mitt huvudsakliga mål är att sprida kunskap om organiska alternativ samt ge smarta tips och sälja produkter som ger god hälsa åt oss själva och våra barn

Titta gärna in hos henne....

det var jag och jennifer som skulle styla och fota idag,
men idag blåser det, nu är jag trött på det här vädret...
och jennifer med.

men nästa vecka.....

Idag har jag varit inne en stund i butiken,
fotat material till en tidning, och lite annat smått och gott.
Ikväll blir det till att baka..
för på torsdag har vi vårinspiration i butiken,
 och mellan
17-20 bjuder vi på lite tilltugg med Påskens smaker...

Välkomna.

Kram Helena.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar