måndag 14 oktober 2013

Så svårt att bestämma mig....



plateau du fromage


Apple pie

// cheese plate with figs and honey

plum & fig meringue pies

the food dept.: UNDERGROUND – the food dept digs below the surface of the earth, uprooting, baby beets, parsnips, spuds and more. Have a peek at our recipes created with root vegetables.

Almonds


Vad skall jag bjuda på....
Vinprovning på lördag...
Vinerna klara, men maten!!!!
Och så går man in på Pinterest...
och hittar dessa vackra bilder, en favorit, gå in och titta...

Jo men en rätt är klar...efterrätten...
Och dukningen, blommorna köper jag med mig något vackert från Skumpa...
Och så läggs maten upp på Sthålfat, som också finns på Skumpa....

Det blir nog fint...
Nej nu får jag leta vidare bland alla recept...

Ha en fin kväll på er...

Förresten hänger Lisas konst kvar ett tag till i butiken, välkomna.

Kram Helena.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar