onsdag 9 april 2014

Lite blandad kompott...




Ny leverantör...

Watt & Veke
Och dessa häftiga lampor kommer in i sommar...
hittade dem i tidningen Elle Decoration.





Nu har vi fått in jättefina lampor i så där ruffigt linne...
som man kan både hänga och ha till lampfot.
Vi kommer inte ha hela sortimentet...
men kan absolut hjälpa till och beställa hem, om det är något man önskar...





Och så närmar vi oss Påsk...
Allt från växter till god mat...
Och varför inte då en Muhlenbeckia med bara ett hönsägg...
Så enkelt och vackert...på bordet...
Maten härligt upplagd på ett Sthål fat...

ja påsken är räddad...

Idag har jag haft en ledig dag...
och i postlådan fann jag en av mina favorittidningar
Magasinet Skåne...
och där hittade jag en sådan fin annons från oss...
under fliken Upptäck Skåne...




Har ni aldrig läst den rekommenderar jag den stort...
Så många goda tips, vad man kan uppleva i Skåne... 

Nej nu skall jag hoppa i stövlarna...
Och gå ut och se om jag hittar hängbjörk...
för i morgon har vi kurs på Skumpa & Spaljé...
Åtta glada tjejer skall få vara kreativa...

Ha nu en skön kväll, kram Helena...




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar