torsdag 28 augusti 2014

Vilket härligt sensommar väder vi har...





Solen skiner...

och till helgen stundar den Stora trädgårdsfesten i Helsingborg.

Liselotte har precis tagit bilen, och kört upp till Sofiero...
Med en helt underbar bukett...
gjord av några kunders trädgårdsrosor och väl utvalda nypon och andra trädgårdsrosor...
Nu får jag inte avslöja det med en bild men det kommer, jag lovar...

och så är vi med i torso utställning...
en kvinna klädd i svart med helt fantastiska handgjorda halsband av olika material från naturen...

blåbär
nypon
nigella
rönnbär

ja vad har jag nu glömt???

Ett samarbete med Anna på Madame Plantier i Kågered...
Två kreativa florister som gick lös i verkstaden i går...

Så varför inte ett besök till Sofiero i helgen...

Och förresten boka in nästa söndag...
då är vi i Ängelholm, på höst trädgårdsmässa i Folkparken...

När vi ändå är igång...
kan jag berätta att vår första inspirationskväll är torsdagen den 18/9...
Då gör vi om butiken till en kreativ verkstad och binder oss en höstkrans...
Anmälan gör ni i butiken...
kostnad 375 kr inkl material och fika...

Nu önskar jag alla en härlig kväll...

Kram Helena.



Bild från förra veckans bröllop, lite busig, vitt, rosor, snöbär...




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar