måndag 27 oktober 2014

Nu vill jag tacka här på bloggen också...





Särskilt till er som handlade hos oss i Lördags...

Så nu sätts det in 10 % av försäljningen vi hade, till CANCERFONDEN 
ni glömmer väl inte titta på GALAN i kväll!!!

Där ni även kan säkert sätta in en slant...
Alla bidrag behövs till denna forskning, som kan rädda liv...







Idag tog jag faktiskt fram min kamera...
det var längesedan...
Det är den där telefonen som har sabbat det...
Så lätt att ta bilder med den, lägga in det på instagram och facebook...
Men jag vet att det är dem som troget följer oss på bloggen...

Så här kommer lite bilder från mitt nya hem...

Fjärilstrycket, kornvasen, odlingsklocka och så det underbara ...
myrtenträdet finns i butiken...

Som ni är så välkomna till...

Kram Helena

(stora myrten har vi inte för tillfälligt, men vi tar gärna hem om ni önskar)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar