tisdag 16 december 2014

Julens goda praliner...




Varför inte servera dem på ett fint...

Sthålfat

Och vackra glas hittar ni också på

 Skumpa & Spaljé

All pieces are manufactured in white stoneware clay, which is fired in very high temperatures, in order to make it hardwearing and waterproof. The beautiful glazes are carefully selected to make the food look appetizing.
Bild från Pinterest


Och vilken fin julklapp...

Imorgon bitti sticker jag ner och hämtar mer keramik hos Sthåltjejerna...
Så vi fyller på i butiken imorgon förmiddag.

Nu skall jag sätta mig och se om jag kan hitta en prisvärd flygresa till Stockholm...
Jag och Liselotte skall ta två dagar i januari och besöka Formex och leta upp massor av inspiration inför våren 2015...
Så tycker jag vi är värda att bo på något mysigt hotell nu efter allt arbete i December...

Nu skall jag värma lite Lakritsglögg och ge mig ut i hotellvärlden via internet...

Ha en fin kväll på er...
Kram Helena



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar