onsdag 11 februari 2015

Vår och Myrtenfrossa...



Ja nu andas det vår
  i butiken...

Igår tillbringade jag och Liselotte kvällen på Skumpa...
och fyllde hyllorna med en ny leverantör AFROART...

Massor av nya kuddar i härliga färger...
korgar
mattor

 Ja det där med vår...
den där känslan att piffa till med både nya textiler, möbler och framförallt alla härliga blommor.

Just nu frossar jag i myrten...
Nej frossar gör jag inte men några stycken har jag och de behöver KÄRLEK...

Ja nu hamna vi på kärlek...
på lördag är det ju Alla hjärtans dag...
och då har vi fyllt butiken med massor av blommor och myrten såklart...
Ni glömmer väl inte vår tävling och på lördag har vi öppet 8-15...
Då de 40 första kunderna får en gåva från bageriet LORRY...
som vi samarbetar med denna dag i kärlekens tecken.

Nu säger jag VÄLKOMNA

Kram Helena



Hemma från mitt kök...Härliga muggar från STHÅL och L:A BRUKETS diskmedel och linnevatten...
 sprider hemmet med härliga dofter...


 


 
(Om tävlingen läser ni i föregående inlägg)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar