onsdag 18 maj 2016

Tänk så länge sedan sist...




Som jag greppade tag i kameran...
Men idag fick jag den där känslan...

Så här kommer lite inspiration från butiken...




Nu är butiken full av härliga blomster...
Fantastiska dofter
av liljekonvaljerna som för först gången för i år...
Köpte med mig hem och står nu framför mig och doftar så ljuvligt.


Ginko, hög härlig grönska...


Pioner och den vilda busiga muhlenbeckian.


Vilken kväll det blev...
Solen skiner och imorgon laddar vi för vårt första morgonmöte i vår nya lokal.
Liselotte har god frukost med och nu börjar det roliga...
Nu skall vi börja forma, tänka, beställa, måla ja det är inte lite att tänka på...

Men vi lovar att det skall bli en härlig invigning efter sommaren...

Nu önskar jag all en fin kväll

Kram Helena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar