måndag 7 februari 2011

Konst på väggar...

Det där med tavelväggar kan ju se ut lite olika, att samla konst, man har fått och köpt. Kan man ju också samla ihop, istället för att sätta en och en. Här är lite svartvita litografier från mitt hem, med en enkel silverram, kanske hade blivit fräck med olika ramar...
Den här veckan händer det mycket på Skumpa & Spaljé, förberedelser för alla hjärtans dag, bloggkväll och en del besök ut till olika företag. Imorgon kommer det en expert för att titta på vår belysning, har man rätt, eller behövs det mer? Och så är det en del att fixa i butiken, har kommit nya varor.... Nu är jag faktiskt rätt trött, har haft en heldag/kväll på mitt arbete i Lund, så nu skall jag nog säga godnatt, om jag kan slita mig från alla bloggar.
Kram Helena.

4 kommentarer:

  1. Så snygg tavelvägg. Stilren!
    Hoppas du får sovit gott! Jag är aptrött så jag borde osså sova men först, en rad choklad :). Ses på torsdag! Ska bli skoj! KRAM/Jennifer

    SvaraRadera
  2. Hej! Vad kul att ni tittat in och att vi kan titta in på er fina blogg och se bilder på er butik. Så fina saker. Är det ok att låna bilder och göra ett inlägg om er i vår blogg? Lotta och Jenny

    SvaraRadera
  3. Ja Östangård, det får ni jättegärna göra. Jag vill bara säga att Östangård är helt underbart ställe, har varit där en del gånger, rekommenderar det varmt.

    Kram Helena.

    SvaraRadera
  4. Hej !

    La skylt e kanon, dem har även vi haft!

    Underbara videkvistar , får nog komma inom imorgon annars ses vi på torsdag!

    Kram

    SvaraRadera