tisdag 15 februari 2011

Sjukdom och semesterplanering....

Hej på er, idag känner jag mig faktiskt riktig bra, men i går kom Oskar hem och mådde illa, och har fått feber. Så då bestämde jag och Lotte att vi inte skulle träffas så mycket, så jag åker ner senare och tar butiken. För nu planerar vi och packar inför en skidsemester till Österrike, då min mamma skall vara vikarie i butiken....Skidsemestern bokade vi redan i somras, då vi inte hade någon butik, men vi tror eller vet att min mamma fixar det , så behöver vi inte ha stängt, det kan vara stora beslut man får ta nu när man är egen företagare....Bara vi nu håller oss friska, det går åt många vitpepparkorn och kanjang...

Här visar jag en korg, som vi har våra toarullar i, passande nu med alla sjukdomar. De här fina korgarna säljer de i världsbutiken i Landskrona.
Kram Helena.

1 kommentar:

  1. Hej, kul att du gillar min blogg, du är så välkommen!

    Jag älskar korgen, formen och de fina handtagen!!! Å vilken trevlig butik ni ser ut att ha!

    SvaraRadera