måndag 27 februari 2012

Nu är det tid att börja odla!!!!!

Eller så som det heter...
Jag kan helt erkänna att börja så redan nu ...
sådan är inte jag....
Jag älskar min trädgård, men satsar mer på färdiga plantor....
Odlingsklockor älskar jag i alla olika former...
Vi har många olika storlekar på Skumpa & Splajé....
Läckra att bara ha som stilleben både ute och inne...

 Det är som ett litet drivhus....
eller så finns det som man kan ha sitt snöre i...
i köket, på arbetsbordet eller i trädgården....
Ja nog med det, har precis pratat med Liselotte i telefonen...
En intensiv vecka....
Möten, leverantörsbesök, och planering inför vår första KUNDKVÄLL
Imorgon börjar vi lägga ut lite spännande erbjudande här på bloggen...

Kram Helena.

3 kommentarer:

  1. Så praktiskt och SNYGGT med odlingsklockorna. Jag är ju svag för fröpåsarna så här års. Har du Postorder? Kram Karin

    SvaraRadera
  2. Vi har ingen postorder, men vi kan säkert fixa leverans...hör gärna av dig på vår mail i så fall, info@skumpaspalje.se

    Helena.

    SvaraRadera
  3. Ni kan inte ana hur mycket jag tänker på Er, och saknar Er!! Det värker invärtes, så det är en ljuvlig tröst med alla fina inlägg och tips här!! Jag trillar in och pratar, det händer ju så mycket hela tiden. Ni är bäst!! Världens största kram / Ingela

    SvaraRadera