onsdag 8 maj 2013

Tävlingsdax.....


I samarbete med jennifer, så titta in hos henne http://jlevau.blogspot.se/

 

TÄVLING: the organic oil co. och årets finaste kudde.


jihooo!

en himla massa kampanjtjat och tävlingsgrejs i bloggen idag :).

oavsett:

TÄVLINGSDAX.

vi landskroniter (;)) vill kicka igång sommaren med en supervinst.
i samarbete med helena och liselott för bästa skumpa & spaljé i landskrona har vi valt ut favoriterna från våra butiker för er att kamma hem.

foto/styling: jennifer levau.
produkter från skumpa & spaljé.
en lång tid efter jag först såg denna underbara kudde hos skumpa & spaljé så kunde jag inte riktigt släppa den.
den hamrade sig fast minnescentrum liksom och aktiverade limbiska systemet :).
must have!
rutmönstret.
det ruffa och kraftiga tyget.
den ljust beigegrå tonen är helt perfekt.


den passar ju super både inne som ute.
i solstolen, i utesoffhörnan (för er som har turen att ha en sådan), i hammocken.
i loungestolen, fåtöljen eller i soffan.
mhhhmm.


jag är totalsåld på denna ekologiska hårolja från the organic oil co. som finns att köpa i j. levau shop.
mitt hår har fått sin vitalitet tillbaka (läs mer om oljan HÄR).
jisses.
så självklart måste denna magiska hårkur vara med i vinstpotten.
absolut!


i vinstpotten alltså:
snyggkudden och superhåroljan!

för att vara med att tävla gör ni följande:


för en lott: kommentera i inlägget med "jag är med" typ. glöm ej uppge namn och/eller mejladress.

för två lotter: kommentera i inlägget "jag är med + länkar". samt delar också tävlingsinlägget via facebook (tryck på dela-knappen under inlägget), instagram (skriv @jenniferlevau i instagrammet så jag ser att ni har delat) eller via er blogg (namnet j. levau shop och skumpa & spaljé ska finnas med i inlägget).

ni får självklart låna bilderna ovan!



tävlingen pågår till och med den 15/5 00.00. 
vinnaren dras med slumpgeneratorn dagen efter.



totalt värde på vinsten är: 694 sek
porto betalar vi.




lycka till <3!





sommarkramar från jennifer, helena och liselotte

Jag måste säga tack jennifer, för fotojobbet och stylingen med våra produkter, glasvaserna och den ruffiga kudden, som finns på Skumpa & Spaljé.

Glöm nu inte att gå in till jennifer och tävla.

2 kommentarer:

  1. Hej... Vill gärna vara med !

    Kramar från Petra i Kinna!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Då får man gå in på Jennifers blogg, kram.

      Radera