måndag 29 september 2014

En ledig dag efter...




En hektisk vecka och en underbar dag på Miaeli marknad igår...

ja vad gör man då!!!
Jo en promenad vid havet...
mina nya motions stråk...
Vilka vyer på ett helt annat sätt...
som jag älskar...

Nu har jag börjat bo in mig...
och idag första städningen och sitter och njuter av ett rent hem...
och nu skall vi försöka fylla den...

För första gången börjat budgiva på Lautitz...
Vi vill ha en chesterfieldsoffa...
har hitta en fin, men det är bara en som budar över hela tiden...
inte kul, men vi får se om jag lyckas...

Sedan skall det planteras om i svarta nya krukor...
Fått in så fina krukor, svarta mossiga i butiken...
som jag älskar...

Beautiful black Chesterfield sofa. While this would probably dominate a studio apartment...what a thing to be dominated by, yes?
Ja det tar tid att få ordning...
men det får ta tid...

Hoppas ni själva har haft en härlig helg...
och att ni får en ny härlig vecka framför er...

kram Helena.


Brown chesterfield sofa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar