söndag 5 oktober 2014

Kulturnatt i stan...

 
 
 
 
Ja då laddar vi för en ny vecka på
Skumpa & Spaljé
Efter en underbar vecka i butiken...
 
På tisdag morgon tar vi vår lilla Skumpa bil...
(ja vi har faktiskt köpt oss en alldeles egen liten skåpbil)
och drar till Köpenhamn för inköp av härliga blomster till butiken...
 
och till kulturnatten och höstyran som är i vår lilla stad Landskrona...
på fredag och lördag...
 
På fredag har vi vernissage 18-21...
då besöker Malin Ljung oss, och visar sina smycken som ni även kan köpa...
I skyltfönstret kommer ni få se konst av Siv W N Nordqvist...
och absolut något vackert, eller varför inte någon häftig blomsterinstallation...
 
Vi får se vad vi hittar i Danmark
 
På lördag hittar ni oss både ute på torget och i butiken...
Höstyra i stan 10-18...
 
För övrigt så plockas det upp nya varor, som ni snart hittar på hyllorna...
tänkte faktiskt visa er bilder från butiken...
men glömde min sladd till kameran så jag kan tyvärr inte ladda av de nya bilderna...
 
Men jag lovar att det kommer i veckan...
Och vet ni vad jag vann auktionen på soffan...spännande så nu har vi en soffa i alla fall...
 
Hoppas ni har haft en härlig helg i solskenet...
Det har jag haft, först sommarstugan sedan hemma i hemtrakterna hos min kära familj...
 
kram Helena
 
 
 
start
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar