torsdag 30 december 2010

Gott Nytt År....

Här kommer bilder på den nya skyltningen som jag lovade, tyvärr lite immigt på rutan.
Idag har vi beställt nya varor och flygresa till Stockholm, för besök på FORMEXMÄSSAN, vi längtar. Idag har det varit rusch i butiken, men den sista halvtimmen gjorde jag min första bundna bukett, som min kompis skall få i morgon. Min lärare är Lotte, florist till yrket, den blev godkänd, jag blev jättenöjd, vita tulpaner, anemoner, grönt vad det nu hette och blåbärsris, gud vad många latinska namn man skall lära sig...
Nu önskar jag och Lotte ett riktigt GOTT NYTT ÅR, och hoppas på ett spännande 2011.

Titta vilken vacker blomma, rosa Anemon.
Kram Helena.

3 kommentarer:

  1. Hej Helena! Vad kul att hitta hit till dig. Och Landskrona ligger ju nära mig också - din butik måste jag besöka vid tillfälle :) Bokstaven är en gammal som jag köpt i Köpenhamn, kul att du gillar den.

    Önskar dig ett riktigt Gott Nytt År!

    SvaraRadera
  2. Hej!

    Självklart, älskade er fina butik, mkt trevlig service :). Sån tur att den finns så nära.

    Jag lägger till er på min blogglista också om det är ok?

    Jag köpte ju de vackra ramarna av dig o av nån korkad anledning så tog jag inte alla tre ramarna! Har du möjligtvis den sista kvar???
    Kommer gärna in o köper den också efter nyår!!!

    Gott nytt år! Ska bli så kul att se vad som kommer in i butiken nästa år/ Jennifer

    SvaraRadera
  3. Åh, Vilken fin o vacker butik ni har, massor av ögongodis.....

    Gott Nytt År!
    Nyårskramar Therese

    SvaraRadera