söndag 14 april 2013

Sovrum...




Nu har en hel helg gått...
varit ledig..
och är även ledig imorgon...
 Den här helgen har jag, varit ute mycket och röjt...
och sedan hamnat i soffan och somnat tidigt...

Faktiskt riktigt härligt....

Så idag hamnar inspirationen till vackra viloplatser...


 white 


Les étoiles grises


...


Jag har sådan lust att förändra..
till det enkla vita med svarta och bruna detaljer.
Ta bort allt vad ek heter...
Inget litet projekt, och skall man nu när man har fått tankar att kanske röra på sig...
till ett annat boende...
men vilken process,och var????

Tur att man har sin lilla butik..
där sker det alltid förändringar...

Nästa helg drar jag och Liselotte till min sommarstuga...
där skall tankarna spira med ett glas vin, mat och en miljö som jag stormtrivs med.

Hoppas ni själva har haft en härlig helg,
och nu verkar det som att våren har kommit.

Kram Helena.


sheer crisp white linen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar