måndag 15 april 2013

Vad som händer i butiken....




Nu håller jag på att slutföra en kundbeställning...
så nu kan man kalla sig för möbeltillverkare också...
nej nu skall jag inte ta åt mig hela äran...
För det är min man som skall slutföra jobbet...
Jag är så nöjd och tänker, varför gör inte vi ett sådant bord till oss....




Stålundrede och furuplankor i en härlig grå patina...

 den stora glasflaskan finns på Skumpa & Spaljé...


Sedan är det bestämt vi kommer att finnas på Katrinetorps trädgårdsmässa den 1 maj...
mellan 10 -17 i en underbar miljö.... och ha ett härligt vårligt marknadsstånd...
titta in här...

http://www.malmo.se/katrinetorp

och i samband med det kan man boka



Afternoon tea 1 maj


Kom och njut av vårt afternoon tea i fantastisk miljö!
Vi serverar tea… såklart,
scones… lemoncurd…
sandwiches… småkakor
våra egna marmelader…
och våra läckra bakverk
Ring och boka
- begränsat antal platser!
175 kr / person

hos...

 Ni glömmer väl inte att boka in vår kundkväll den 18 juni nere vid vår koloni..
Hoppas ni får en fortsatt härlig måndag...
nu tittar solen fram och lakanen hänger ute för tork..
och jag skall stoppa i mig lite lunch...
kram Helena.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar