onsdag 29 januari 2014

Lite gott för själen...




Ja så har det faktiskt varit idag...
för mig...
och säkert för Liselotte också...
Att få gå där i vår älskade butik...
För det är faktiskt något vi är stolta över...
och att vi vågade satsa...
För det innebär inta alltid dans på rosor...
Mycket att ta ställning till, vara kreativ, pappersarbete,städa, bära...
ja det är mycket som händer bakom kulliserna...

Men när vi har en eller fler lediga dagar så försöker vi ta hand om oss på bästa sätt...
Och idag har jag haft en sådan dag...
Sovmorgon, morgonpromenad, långfrukost och en skön ansiktsbehandling...
Så härligt, en julklapp som jag och Liselotte fick av tomten...
och om två veckor blir det helkroppsmassage och fotbehandling...

Det här kan man också njuta av eller hur...

Saffron, orange & poppy seed layer cake with Vanilla cream cheese frosting
Saxen finns i butiken, och massor av vackra blommor...
och denna vecka står det anemoner i vasen.
Tårtan kan vi inte erbjuda, men jag lovar lite längre fram...
kommer vi alla gånger ha något gott att stoppa in i munnen.


Ja som sagt finns det mycket att njuta av...
och glöm inte av njuta.

Just nu sitter jag njuter av vackra bilder på pinterest...
så många duktiga fotografer det finns...

Kram Helena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar