söndag 5 januari 2014

Mässtider...


 
 
Och det där med trender....
Det känns som det kommer en hel del färg...
När man är ute och letar efter inspiration...
Men jag själv eller vi på Skumpa...
tycker färgerna vitt, svart, grått och brunt är en härlig bas...
och sedan lägga till en accentfärg...
 
ja vad det blir får vi se...
Men sedan har vi ju alla blommor vi kan leka med och följa årstidernas färger...
eller en accentfärg.
 
 
Tittade in på fluggers hemsida, här kan ni titta in själva om ni vill...
och kanske få lite inspiration...
 
Även på  Pinterest kan man få hur mycket inspiration som helst...
 
Eller varför inte göra ett besök till oss, så kan vi säkert hjälpa er...
 
 
Ben Moore's best selling gray paint colors
 
 Decorating Trends 2014 - Farrow & Ball
De här färgerna tilltalar mig...
Som jag hittade under trend 14 på Pinterest.
Ett liknande bord och lampa har vi faktiskt i butiken...
 
Nej nu måste jag sluta...
Mannen skall hjälpa mig att avsluta inventeringen...
Och sedan blir det sushikväll med vänner...
Kram Helena.
 
 Trend 14 Färgkarta för väggfärg (Grey Groove) by CaparolSverige, via Flickr

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar