söndag 12 december 2010

Glöggprovning...

Nu har ytterligare en helg gått med många roliga aktiviteter. Full rulle i butiken, kunderna fick smaka på vildmarksglögg från butik SMAKFULLT mitt emot på Storgatan, där finns mycket gott och vi kan komplettera med något till det dukade bordet som en vacker blomma, bestick och porslin, kom in så hjälper vi er...

Idag har jag och Lotte varit hemma hos konstnären ANNIKA AHLBERG på hennes julvisning i Borstahusen, ett underbart hus och hon gör så mycket vackra saker. Efter det gjorde vi ett besök på TYRASTINA i Borstahusen, här köpte Lotte sig två haveljus. Efter det tog jag en tur till LARSSONS LAGER, hittade lite snygga glas...
Klockan fem var jag och Micke bjudna på glöggprovning hos Agge och Gert, mycket trevligt, och mycket gott att äta och dricka. Nej nu är det dags att gå lägga sig imorgon är det tidigt Luciafirande.
Kram Helena.
Hemma i min hall.

1 kommentar:

  1. Låter som en härlig helg!! :-)
    Ha en trevlig lucia!

    SvaraRadera