måndag 27 december 2010

Hemma igen...

Hemma hos min syster.

Kommer ni i håg, julgodisbaket, så här smarrigt blev det.
Lite bilder från julen uppe i Västergötland....

Dukningen gick i vitt, svart, grått. Stjärnorna är gjorda i filt.
Idag Har jag och Lotte Varit och städat i butiken, och imorgon kommer det nya blommor till Nyår, vita och blå anemoner, pärlhyacinter, julrosor m.m. Idag vill inte texten hamna där jag vill, så det får bli så här. Det kommer nya bilder från butiken i morgon.
Kram Helena.
Min systers hall, hon gillar vitt som ni ser. Kram på dig Petra, och tack mamma och Petra för den goda maten.

5 kommentarer:

  1. hej!

    Jag tittar kanske in i butiken i morgon om jag hittar och är frisk. Jag jobbar i Landskrona ibland.

    Tack för söta rader i min blogg.

    Terese, Hedvig och jag

    SvaraRadera
  2. Vad roligt, du är välkommen...

    Kram Helena.

    SvaraRadera
  3. Hej! Fina bilder från din systers hem! Och smarrigt godis..;-)
    Ha en bra dag!!

    SvaraRadera
  4. Så mysigt ni verkar ha haft det......
    En STOR karm till dig och Lotte....
    Jag hör så mycket bra om er och butiken....
    Kram Kajsa

    SvaraRadera