tisdag 28 december 2010

Planera för nyårsfirandet...

Här kommer lite bilder från butiken, det känns som våren vill smyga sig in, men än finns det tid, dagar kvar att njuta av julen. Men här kommer lite tips till dukningen till nyår.

Sett uppifrån, så enkelt med en pärlhyacint.
Älskade Anemon i borduex eller vitt.
Ensamma i vas eller......
 många i min favoritvas, glasskål på fot med en vågad kant.
Det blev rätt så många bilder idag, skärpan kanske inte är den bästa på alla bilderna, hade nog lite fel inställning, det är en konst att ta kort, kanske finns någon som kan lära mig......
Kram Helena.

4 kommentarer:

  1. Hej
    å vad fina blommer ...älskar anemoner o pärlhyacinter!!!
    Nja jag virkar lite men sakerna på bilden har min goa mamma gjort och tofflerna en going vän...
    kraaaam

    SvaraRadera
  2. Hej syster yster! Tittar in lite varje dag! TACK för en mysig jul! Jag ska pynta upp mitt julbord med lite pärlhyacinter på tallrikarna. Det får bli vita.
    Krama hela familjen från oss i Kinna

    SvaraRadera
  3. Hej,
    Vad kul att du hittat till min blogg! Tack för din kommentar. Är lite nyfiken, vilken av mina kompisar som var i din butik.

    kram Niina

    SvaraRadera
  4. Hej!

    Tack för titten igår, blomman fann sig tillrätta hos mig. Visar en bild på bloggen idag!
    Gott Nytt År!
    Christin

    SvaraRadera