onsdag 13 april 2011

Gammal säng....


En gammal säng med många härliga textiler, kuddar och quiltade täcken....
står i butiken till försäljning......
Just nu känns det som jag hade kunnat hoppa ner i den och somnat på studs...


Tapeten bakom kommer från Sandberg...
Ett stort olivträd mjukar upp miljön...

Ja vad händer i morgon, först iväg till STR och fota lite blomster...
Sedan blir det banken och skriva kompanjonsavtal..
Klockan 10 öppnar vi butiken, en hel del att fixa med, plus förbereda
en dukning till PÅSKSTÖKET PÅ LANDSKRONA MUSEUM
på söndag mellan 12-17.

Kram Helena.

5 kommentarer:

  1. Tack för ett mysigt besök idag! Jag kommer gärna tillbaka och det hade även varit kul att träffas och prata lite mer.
    Kram Jennica
    www.kanelocayenne.se

    SvaraRadera
  2. Tack för kommentar hos mig Helena! Ja, det var Liselotte jag träffade. Har skrivit lite om er på vår blogg, på www.kanelocayenne.se
    Kram Jennica

    SvaraRadera
  3. Jag gillar den typen av gamla sängar, så fint tycker jag!

    Ha en bra dag!
    Elina

    SvaraRadera
  4. Den vill jag ha! Så fiiin! Men har inte plats för den :). Kanske i trädgården. Hmmm, värt att tänka på! O torkvindan från TA har jag tittat på länge. Avskyr de fula plastiga torkvindorna från 1300 frös ihjäl.
    Kram på er/ Jennifer

    SvaraRadera
  5. Min Tove Adman ljusstake som jag inhandlade hos er idag står sååå fint på bordet nu :) Tack för titten idag.
    Kram Ulrika B

    SvaraRadera