onsdag 24 oktober 2012

Små ting som förgyller livet....




Som att få åka till Lund idag...
och sitta fika på Stenungsbageriet på Klostergatan,
med sin mamma och äta världens godaste bulle.




Så man var tvungen att köpa med sig sockerbullar hem,
och ett stort gott bröd som nog passar utmärkt,
till Kycklingsoppan i kväll.

Det där med att åka en bit, för att köpa goda saker att stoppa,
i munnen, det kan jag göra.
Och det är en sak som är så gott för själen, jag älskar det.

Sedan gick vi en liten stund i Lund och kollade lite affärer.
Köpte med mig en dymo, som jag nog kan använda till mycket...
Så när jag går där, kollar jag skyltfönster, går in i butiker och då har jag alltid med mig tanken...
Skumpa & Spaljé

Min lilla egna butik som jag har ihop med Liselotte...
Då kan faktiskt de där känslorna komma, vad jag faktiskt är stolt över den...
Vi lägger ner så mycket tid och vi får så mycket positiv respons.
Det är så roligt...

Förresten nu händer det lite saker, ut med lite möbler,
in med lite nya, och nya varor, skall vara klart tills på Lördag.

Hoppas ni tittar förbi...
För på lördag glömmer ni väl inte att det är
Afternoon Tea , scones och Smycken av Jennifer...
VÄLKOMNA


Kram Helena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar