söndag 7 oktober 2012

Söndagkväll...



Pinned Image

och jag sitter och koppplar av framför datorn
Har haft en härlig helg, med en hel drös släktingar.
God mat, dryck och många goda skratt...
Det är tur att vi ses snart igen....
När alla hade åkt hem tog jag och mannen en härlig skogsrunda
vilka underbara dofter skogen har....

 Bu laddar vi för en innehållsrik vecka, med temakväll och kulturnatt
i LANDSKRONA på fredag kväll, titta in på hemsidan


Pinned Image


Lite inspirationsbilder från Pinterest, är lite sämre på att foto för tillfället..
Hoppas det är ok?
Om ni vill följa mig och Skumpa & Spaljé, får ni också hänga med mig på Instagram
Jag heter SKUMPAHELENA
Ja jag säger då det, så många ställen man kan marknadsföra sig på....

Hoppas ni själva har haft en härlig helg
Kram Helena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar