måndag 29 oktober 2012

Tidig morgon..



Med ett härligt gäng tjejer...
INSTAGRAM frukost på café ETOILE i Helsingborg

Så roligt att möta nya människor,
man får så mycket positiv ENERGI...
och utbyta erfarenheter, tips och råd....
 att bara sitta och lyssna på andra....




Bilderna kommer från en inspirationstripp igår till,
ÄLSKA MAT mässan i Malmö...
Köpte med mig lite saker med tema LAKRITS,
lakritssyrup, lakritspulver, lakrits och hallonglögg.
Skall bli mumsigt och avsmaka, till helgen kommer det bli,
en dessert från kaffeboken som jag också fick med mig hem.
En mässa som ni inte får glömma nästa år, mycket god mat och dryck i härliga kombinationer.



Lampan, fårskinnet och krukan finns på Skumpa & Spaljé


Ja nu sitter jag hemma i höstrusket..
och gör lite allt möjligt, ledig dag idag...
kanske hittar på något med killarna..
Får se vad de känner för.

Kram på er Helena.


2 kommentarer:

  1. Åh så mysigt det låter - frukost med trevliga likasinnade. Alltid kul att byta erfarenheter.

    Jag får nog ta en tripp till Landskrona och besöka er butik i December...

    Ha en fortsatt bra vecka,
    Annette i Hbg

    SvaraRadera