tisdag 6 november 2012

Och ännu mer....






Böcker....


och annat smått och gott...
tavlor
små ljusstakar
långhåriga plädar
marschaller
lampor

Ja nu har jag nog inte glömt något.
Idag har de börjat och fixa vårt skyltfönster,
så inte det skall imma igen, hoppas det blir bra!!!!
De är inte klara, men hoppas det blir det imorgon.
Så jag och Liselotte kan fixa årets första jultema...
Adventsstjärnor från Bungalow, adventsljus i lite olika utföranden..
 Ja det är tidigt, men efterfrågan finns...

Men som sagt, får vi hoppas att fönstret blir klart imorgon.

Ja annars är det full planering, vår första julmarknad är nästa helg,
så på tisdag åker vi till Danmark och handlar,
sedan är det tillverkning för fulla muggar i slutet av nästa vecka.

Har ni börjat med julshoppingen?
Det har inte jag och jag väntar ett tag till.

Ha nu en riktig skön kväll,
jag sitter nog kvar vid datorn en stund,
och kanske hittar något spännande.

Kram på er Helena


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar