lördag 10 november 2012

Oj vad dagarna går....


Men i kväll, skall jag inta soffan..
Jag blir nog alldeles själv,
alla tre killarna skall ha grabb kvällar på varsitt håll..
Roligt för dem, och skönt för mig...

Att få vara ensam i huset, är faktiskt mysigt..
Men det är tur att de kommer hem igen mina guldklimpar...

Nu laddar vi för en mysig, härlig men intensiv tid,
JULEN,
och den börjar här....


Sukima - Candles Jul


Välkommen till en stämningsfull julmarknad i det julfina 1700-tals huset Gamla kassan mitt i Landskrona!
Även i år slår Joakim Bengtsson, känd från SVT:s Antikrundan, upp portarna till sitt unika antikrika hus Gamla Kassan för en julmarknad. Gamla Kassans julmarknad är inte bara känd för att ha stort utbud och vara stämningsfull utan för dess servering det berömda kaffet med kopp!
Kaffe serveras nämligen i gamla kaffekoppar. En kopp som besökaren får ta med sig hem.


elisabeth heier: jul


mariaemb. » Jul
Alla bilder från Pinterest

 Här står vi i verkstaden, precis som i fjol, och sprider stämning med vackra blommor och inredning till vinterhemmet.
Lördag och söndag 17-18/11, kl 10-17.

VÄLKOMNA

Nu får ni ha en härlig Lördagskväll
Kram Helena.

Så hoppas jag att vi syns imorgon igen...här på bloggen,
ibland får den stå åt sidan, när tiden inte räcker till.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar