söndag 23 januari 2011

Glas är väl vackert...


Hoppas ni har haft en bra helg... Jag har haft det jättebra, igår hade vi en upplevelsedag med Agge Som fyllt 40 år. Först champagneprovning, efter det bad och vattengympa på Ramlösa Brunn, sedan en matlagningskväll på KG gränd i Helsingborg, som jag varmt rekommenderar och sedan avslutade vi hemma hos Anette och Patrik. En sådan här dag lever man på länge, gott för själen...och jag vet att Agge gör det också.

Visar lite bilder på glas... när vi bytte fönster i vårt hus sparade vi det blyinfattade fönstret, där samlar jag glas som går i samma färger. Glaset kommer från Marimekko, Kosta Boda, Jelly Bean och Varbergs glastillverkning.

Imorgon skall Lotte göra lite besök hos ev kommande leverantör, och besöka ett företag för styling, lycka till.
Jag skulle också vilja var med. På kvällen skall vi på mentors kväll på Mollberg Hotell, Helsingborg.
Kram Helena.

1 kommentar:

  1. Hej på er..Så konstigt det blev med bilder och text..ibland blir det inte som man vill.

    Kram Helena.

    SvaraRadera