söndag 30 januari 2011

Söndagsledig...

Lite smothie till frukost, mums tyckte familjen....Sedan har dagen fyllts med lite upprensning på vinden, lite plock här och där, sedan spännande handboll på tv, och sedan en god fiskgryta till middag. Förresten han jag med och lämna lite reklam för Skumpa & Spaljé vad underbart det var ute, Lotte har nog gått en promenad i stan med reklam...Snart kommer vårat första nyhetsbrev...
Tankarna faller ofta till Skumpa & Spaljé, det där bordet, hade nog blivit snyggt i grått, titta så snyggt en gråskala kan vara till färg...
Bild från Hus och Hem.
Jag själv har inte så mycket starka färgklickar hemma, men när jag ser det så här, är det riktigt snyggt, eller hur.?
Nu en ny vecka, och nya utmaningar...ha en skön söndagskväll.
Kram Helena.

4 kommentarer:

  1. Tack för besöket och kommentaren hos mig. Kul med nya besökare.

    Smoothies är ju så gott. Vi dricker det nästan varje morgon här hemma. Det är ju så enkalet, man kan ju stoppa i lite vad man känner för :)

    Ha en fin dag!
    Kram Sofia

    SvaraRadera
  2. Grått är snyggt. Lycka till med butiken!

    SvaraRadera
  3. Hej syster!!

    Fina bilder med lite tonade kanter!! Du är en riktig hejare på att få det fint på er blogg.

    Kram från syster, som saknar er i Skåne

    SvaraRadera
  4. Hej min kära syster, jag längtar efter er också. Ja det är riktigt roligt med att mixtra med fotona...

    Kram din lilla syster

    SvaraRadera