måndag 31 januari 2011

Svart, vitt....


Hej idag har jag suttit och lekt lite med fotona, man kan ju göra jättemycket, men vad tiden går fort... De två översta kommer hemifrån..

Tove Adman

Det här kommer från butiken, vill samtidigt berätta att vi har gjort en ny beställning från TOVE ADMAN, hennes ljusstakar, bokstöd, burkar och hennes tvättställning, tänk en helt i trä som åldras vackert, istället för de tråkiga i stål.
Imorgon skall jag och Lotte gå på Selma frukost, och lyssna på HEIDI PALMGREN, som bla har skrivit boken, TRÄDGÅRDENS RUM, en bok jag älskar, så har ju hon varit verksam på LÖDDEKÖPINGE PLANTSKOLA, som jag också älskar. En plantskola man bara kan åka till och bara vandra, och titta i, och bara njuta, alltså gott för själen, jag längtar...
Kram Helena.

1 kommentar:

  1. Åh och aaahh, nu är jag AVIS. Jag tokgillar Heidi Palmgren...hennes trädgårdar är bara så fina. Och trots att jag varit i skåne och gjort reportage ett flertal gånger nu, så har jag inte tagit mig iväg till Löddeköpinge plantskola..men nu så..nästa gång jag åker, så drar jag dit. :-) Hoppas ni hade en underbar frukost med Heidi. ;-)
    Kram A

    SvaraRadera