tisdag 5 april 2011

Hemreportage...

Ljusstake och blommor från Skumpa & Spaljé.

Bilderna kommer från mina vänner Anette och Patriks hem.
Var och fotade hemma hos dem, när Mia som jobbar som chefredaktör,
på tidningen MITT HEM, COLORAMA hade stylat deras hall.
Reportaget finns i vårnumret och ni kan hitta den i deras butiker.
Här är även Anette trädgårdsskribent, ger goda trädgårdstips.
En mycket trevlig inspirationstidning med många goda tips.

Som jag skrev i går är det temakväll med Eva Robild på torsdag, som var fulltecknad, men nu finns det en plats kvar, någon som är intresserad....

Kram Helena.

2 kommentarer:

  1. Mvh Borstahusen6 april 2011 kl. 13:13

    Låter spännande! Och så undrar man ju var den svarta lampan kommer ifrån? Kanon snygg!
    Mvh Ulrika

    SvaraRadera
  2. Hej Ulrika!

    Visst är lampan häftig, riktig snygg. Det är en vän till dem, tror jag att det var, som tillverkar dem. Jag kan höra med dem, återkommer nästa vecka om det, får inte tag på dem nu.

    Kram Helena.

    SvaraRadera