torsdag 21 april 2011

Lite detaljer till trädgården....


Här är ett litet axplock av detaljer som kan förgylla trädgården...

Ljuslyktor både stora och små.
Svarta lampskärmar som är fräcka och hänga i ett träd eller varför inte i orangeriet.
Trädgårdsljus
Glasklocka till snöre
Svarta vattenkannor
Boken Uteplatser
Linneservett till alla vårens och sommarens fester
Allt finns på Skumpa & Spaljé

Hoppas ni har haft en skön dag i solen. Jag och Liselotte har haft en rolig dag i butiken.
Men i morgon är vi lediga, hoppas solen skiner, så vi också kan njuta en stund i solstolen.
På påskafton har vi öppet igen, välkomna.

Kram Helena och Liselotte.

3 kommentarer:

  1. Hej!
    Vilket väder vi har! Underbart!
    Önskar en riktigt glad påsk!
    Kram Anna

    SvaraRadera
  2. Glad påsk tjejer! Hoppas att jag kan komma förbi i helgen. Kram/Malin

    SvaraRadera
  3. Hej, fina saker ni har hoppas att jag kan komma förbi er butik någon dag med min kära vän Marie (min lilla veranda), Ha en underbar påskafton!
    /Helena

    SvaraRadera